Zmiana wyglądu strony!

Nie wiem jak Wam, ale poprzedni wygląd strony strasznie mi się znudził. Irytowało mnie bardzo, że nieprawidłowo wyświetlały się polskie znaki, co sprawiało, że cały tekst wyglądał po prostu brzydko. Od wczoraj możecie podziwiać stronę w zupełnie nowej odsłonie. Mam nadzieję, że przypadnie ona Wam do gustu. Póki co jestem zadowolona z tego, jak ona się prezentuje i liczę na to, że zmotywuje mnie ona do pisania jeszcze większej ilości listów i próśb do gwiazd.

Piszcie w komentarzach co sądzicie o nowej wersji strony. Tu dla przypomnienia screen z poprzednim motywem:

Skomentuj

