#107 Autograf – Hugh Laurie (Dr House)

skanowanie0170

Hugh Laurie, niektórym lepiej znany jako Dr House to bohater mojego dzisiejszego postu 😉

Autograf zdobyłam dzięki FanMail’owi. Jak zwykle jednak bywa z podpisami zdobytymi w ten sposób są to tylko PrePrinty (PP).  Wysyłając prośbę nie zwróciłam wówczas uwagi, że adres jest „fanmailowski”. Zazwyczaj gdy wiem, że mogę dostać tylko autograf nadrukowany, daję sobie spokój z pisaniem próśb. PP nigdy nie cieszy tak, jak robią to oryginalne podpisy. Niemniej jednak póki co musi wystarczyć mi taki „podpis” tytułowego Dr House’a.

Dla tych, którzy chcieliby otrzymać takie zdjęcie, jak zwykle podaję e-mail pod który pisałam.

Autograf: Hugh Laurie
E-mail: hughlaurie@studiofanmail.com
Czas oczekiwania: 4 miesiące
Dedykacja: Brak
Ciekawostki: Brak

 

 

 

Jedna myśl w temacie “#107 Autograf – Hugh Laurie (Dr House)

Dodaj komentarz