#130 Autograf CAROLINE WOZNIACKI! (Karoliny Woźniackiej)

skanowanie0264

WOW! Niemożliwe, niesamowite, ale tak ,tak to jest prawda!  W końcu się udało! Sama nie mogę jeszcze w to uwierzyć, to mój wymarzony autograf. ;D

Caroline Wozniacki , chociaż wolę pisać Karolina Woźniacka to moja ulubiona tenisistka od wielu, wielu lat. Dunka z Polskimi korzeniami, bądź inaczej – Polka z duńskim paszportem. Była rakieta numer 1 cyklu WTA przez ponad rok. Dwukrotna finalista US Open. Niedawno, po dość długim czasie powróciła do TOP 5 rankingu WTA.

Czekałam oj długo, bo ponad rok. Od tej pory zdarzyłam wręcz zapomnieć, że wysłałam prośbę o autograf do Karoliny. Na szczęście Ona pamiętała 😉 W ten sposób stałam się posiadaczką jednego z najcenniejszych dla mnie autografów w mojej kolekcji. Ogromnie się cieszę 😉

Autograf: Caroline Wozniacki (Karolina Woźniacka)
Czas oczekiwania: 13 miesięcy
Sposób zdobycia: Listownie
Dedykacja: Brak

 

3 myśli w temacie “#130 Autograf CAROLINE WOZNIACKI! (Karoliny Woźniackiej)

Dodaj komentarz