#131 Autograf Lecha Wałęsy

skanowanie0239

Ostatnich kilka postów było poświęconych sportowcom, dlatego dzisiaj lekka odmiana 😉

Lech Wałęsa to postać kultowa i niesamowicie ważna dla historii naszego kraju. Własnie z tego powodu postanowiłam wysłać do pierwszego przewodniczącego „Solidarności” prośbę o podpisanie się na wywołanych przeze mnie zdjęciach. Wybrałam właśnie takie, a nie inne zdjęcia, gdyż chciałam mieć podpis na pamiątkowych fotografiach przypominających wydarzenia sprzed kilkudziesięciu lat.

Autograf: Lech Wałęsa
Czas oczekiwania: 2 tygodnie
Sposób zdobycia: Listownie
Dedykacja: Brak

skanowanie0235  skanowanie0240 skanowanie0234

9 thoughts on “#131 Autograf Lecha Wałęsy

  1. Jestem Lech Wałęsa.Ciesze się że masz mój autograf w kolekcji,ale chciałbym żeby inni też mieli mój autograf,dlatego chcę żebyś podała adres

    1. Heh, bardzo śmieszne, a może wręcz żałosne.
      To, że napiszesz swój login jako: Lech Wałęsa, to nie znaczy, że ktoś ci w to uwierzy. Poza tym raczej trudno byłoby nie zauważyć Twojego e-maila, który wyświetlił się w moim kokpicie – kris.szyman@wp.pl
      Jeżeli chciałeś w ten sposób sprawić, żebym podała adres do Lecha Wałęsy, to Ci się to nie udało, a wystarczyło normalnie napisać do mnie e-mail, bądź wyszukać w internecie, co nie jest w tym przypadku trudną sztuką. Zachowanie poniżej pewnego poziomu.

      1. Ej, nie podawaj mojego maila na blogu!!!
        Ale ja naprawde jestem Lech Wałęsa.
        Mój email jest taki dlatego ,że moje przezwisko to Kris Szyman i masz podać adres,bo chce żeby inni też mieli mój autograf

      2. Człowieku nie ośmieszaj się. To jest żałosne.
        Jeżeli jesteś Lechem Wałęsą to sam podaj ten adres, bardzo proszę, czekamy ;P

  2. Gratulacje też prowadze bloga o autografach, jeśli będziesz miała chwilę to zapraszam: autografymufinki.blogspot.com

Skomentuj

