#194 Autograf – Włodzimierz Szaranowicz

Przez wiele lat nieodzowny duet w grze FIFA – Dariusz Szpakowski i oczywiście Włodzimierz Szaranowicz. Właśnie drugi z  tych panów będzie bohaterem mojego dzisiejszego wpisu.

Głos Włodzimierza Szaranowicza nagrano łącznie do trzynastu gier z tej serii (FIFA 06, FIFA 07, 2006 FIFA World Cup, FIFA 08, FIFA 09, FIFA 10, FIFA 11, FIFA 12, UEFA Euro 2012, FIFA 13, FIFA 14, FIFA World i FIFA 15). Od 2015 i gry FIFA 16 komentatorskim partnerem Szpakowskiego jest Jacek Laskowski.

Osobiście uwielbiam tę grę i odkąd pamiętam chętnie od czasu do czasu grywam piłkarskie mecze dla chwili relaksu. Z racji, że zaprzyjaźniłam się z FIFĄ 14 to właśnie mam przyjemność wciąż słuchać komentarzy Włodzimierza Szaranowicza.

Od polskiego komentatora otrzymałam 3 podpisane zdjęcia. Na dwóch z nich znajduje się imienna dedykacja, co szczególnie mnie cieszy. Z tego co pamiętam czekałam dość krótko – około 2-3 tygodni.

5 myśli w temacie “#194 Autograf – Włodzimierz Szaranowicz

Dodaj komentarz