Przesyłka od Realu Madryt – Cristiano Ronaldo i Marcelo

Był krzyk, była radość, a potem…

Niedawno otrzymałam przesyłkę od Realu Madryt. Gdy zobaczyłam karty z podpisami dwóch wyśmienitych piłkarzy Realu prawie skakałam z radości. Szczęście nie trwało jednak długo. Po chwili opanowania spojrzałam na karty jeszcze raz i nie miałam już złudzeń. Oba podpisy to nadruki, zwyczajne PP 😦


Jak doskonale widać Real nie olewa swoich fanów. Napisałam jedynie e-mail z zapytaniem o autografy, a po kilku dniach otrzymałam przesyłkę z listem i kartami piłkarzy. Strasznie szkoda że są to tylko nadruki. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zdobędę oryginalne podpisy tych zawodników.

5 myśli w temacie “Przesyłka od Realu Madryt – Cristiano Ronaldo i Marcelo

  1. Cześć. Syn też otrzymał z Realu fankartę z podpisem Ronaldo – po czym poznałeś, że to nadruk? Syn ma podpisaną kartę na sezon 2017/2018. Podpis jest w innym miejscu, w internecie nie znalazłem drugiej takiej karty z identycznym podpisem czy też podpisem w tym samym miejscu. Będę Ci wdzięczny za odpowiedź.

Dodaj komentarz