#111 Autograf Łukasza Zagrobelnego

skanowanie0181

Rok 2015 rozpoczęty, więc wypadałoby złożyć Wam życzenia noworoczne. Nie będę zbędnie przedłużać, gdyż w ostatnim tygodniu na prawie każdym blogu mieliście okazję przeczytać życzenia na kolejne 365 dni. Ja porostu życzę Wam skrzynek pełnych wymarzonych autografów 😉 Wracamy na Ziemię i oto..

Łukasz Zagrobelny, który jest bohaterem dzisiejszego postu.  Na Jego autograf czekałam bardzo długo. Byłam wręcz zaskoczona, że go ostatecznie otrzymałam, bo już od pewnego czasu nawet na to nie liczyłam. (Wysłałam e-mail w lutym 2014 roku )

Karta z autografem jest taka jakby hmm.. zniszczona. Trochę powyginane rogi, czuć pod palcami, że przez kilkanaście rąk przeszła, ale mimo tego jestem bardzo zadowolona 😉

Autograf: Łukasz Zagrobelny
E-mail: joanna.gajewska@sonymusic.com
Czas oczekiwania: 11 miesięcy
Dedykacja: Brak
Ciekawostki: Brak

 

4 myśli w temacie “#111 Autograf Łukasza Zagrobelnego

Dodaj komentarz