#105 Autograf – Sir Elton John

skanowanie0165

Na początku chciałabym Was przeprosić za ponowną przerwę. Szczerze mówiąc zwyczajnie nie miałam ochoty pisać żadnego postu. Jest to poniekąd spowodowane tym, że w ostatnim czasie mało co do mnie przychodzi, a jak już przychodzi jakiś list z autografem, to jest to zazwyczaj tylko PP lub Autopen. Nie chcę jednak, żeby na blogu były tak długie przerwy i pustki, więc przedstawię Wam tych kilka autografów PP w najbliższym czasie. Zacznę od dzisiejszego bohatera, a jest nim Sir Elton John.

Myślę, że nie ma sensu przedstawiać bliżej biografii Sir’a Eltona Johna, gdyż jest to tak dobrze znana postać. Niemniej jednak nie pozwolę Wam opuścić mojego bloga zanim nie wysłuchacie przynajmniej jednej piosenki Brytyjczyka 😉 Miłego słuchania.

Autograf ten zdobyłam przez wysłanie e-maila z prośba na któryś z niżej podanych adresów. Wydaje mi się , że oba sa poprawne, ale pewności nie mam.

Autograf: Sir Elton John
E-mail: editor@eltonjohn.com lub rocketclub@eltonjohn.com
Czas oczekiwania: ok. 1 miesiąca
Dedykacja: Brak
Ciekawostki: Brak

 

 

Dodaj komentarz