#79 Autograf Angeli Merkel

skanowanie0136

 

Tym razem autograf, na którym zdobyciu bardzo mi zależało. Starałam się o niego od samego początku mojej przygody z kolekcjonowaniem podpisów.

Osoba na zdjęciu powyżej jest zapewne Wam dobrze znana i nie trzeba Jej przedstawiać, ale mimo wszystko to uczynię. Jest to Angela Merkelod 2005 roku kanclerz Niemiec, od kilku lat niezmiennie najbardziej wpływowa kobieta świata według magazynu „Forbes”.

Aby zdobyć autograf wysyłałam 3-krotnie email na jeden adres emailowy, który wcześniej znalazłam w internecie. Pierwszą wiadomość wysłałam we wrześniu 2013 roku, kolejną w marcu 2014, a ostatnią w połowie sierpnia 2014 roku.

Jestem ogromnie szczęśliwa, że do mojej kolekcji dołączył autograf tak ważnej w świecie postaci. Jest to z całą pewnością jeden z najcenniejszych autografów, które posiadam.

Autograf: Angela Merkel
E-mail: angela.merkel@bundestag.de
Czas oczekiwania: 2 tygodnie
Dedykacja: Brak
Ciekawostki: Autograf WYMARZONY 😉

Jedna myśl w temacie “#79 Autograf Angeli Merkel

Dodaj komentarz