Wizyta na poczcie #3

ks124072

Tym razem moja wizyta na poczcie była nieco „uboższa”, gdyż wysłałam zaledwie 1 list. Niemniej jednak była to pierwsza wysłana przez mnie koperta zza granicę, a dokładniej do Niemiec. Moja prośba o autografy powędrowała do zawodników Bourussi Dortmund. Bardzo chciałabym otrzymać przede wszystkim podpisy Kuby Błaszczykowskiego, Marco Reusa oraz Romana Weidenfellera.

Do listu dołączyłam kopertę zwrotną oraz kupon IRC.

 

 

One thought on “Wizyta na poczcie #3

Skomentuj

