#177 Autograf – Petra Kvitova

Najnowszy, jeszcze cieplutki autograf pochodzi od czeskiej tenisistki – Petry Kvitovej.

Można by opowiadać wiele o tej tenisistce, lecz postaram się przedstawić sylwetkę Petry Kvitovej stosunkowo krótko 😉
W 2011 roku była rakietą numer 2 na świecie, obecnie zajmuje miejsce 16. Bardzo długo plasowała się w pierwszej 10 rankingu WTA. Dwukrotnie sięgnęła po tytuł w wielkoszlemowym turnieju; w obu przypadkach był to turniej na kortach Wimbledonu (2011, 2014).

Niestety w obecnie trwającym Roland Garrosie nie mamy już możliwości podziwiać gry Petry. Czeszka została pokonana w drugiej rundzie turnieju przez Bethanie Mattek-Sands.

Autograf otrzymałam wczoraj co oznacza, że czekałam na niego zaledwie 9 dni. Co ciekawsze jeszcze tego samego dnia kiedy wysłałam prośbę otrzymałam informację, że podpis tenisistki zostanie do mnie wysłany. Bardzo miła sytuacja, bo jak pewnie doskonale wiecie rzadko kiedy otrzymuje się wiadomości zwrotne.


Autograf: Petra Kvitova
Czas oczekiwania: 9 dni
Sposób zdobycia: Drogą elektroniczną
Dedykacja: Brak

13 thoughts on “#177 Autograf – Petra Kvitova

Skomentuj

