#171 Autograf – Kajetan Kajetanowicz

Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam autograf, który również do mojej kolekcji trafił już jakiś czas temu. Jest to podpis polskiego kierowcy rajdowego – Kajetana Kajetanowicza.  Kajetanowicz to dwukrotny mistrz Europy i czterokrotny mistrz Polski.
Z tego co pamiętam, aby dostać autograf rajdowca kontaktowałam się przez maila. Jak się później okazało był to strzał w 10!

Moją zdobycz możecie zobaczyć poniżej 😉

skanowanie0043

Autograf: Kajetan Kajetanowicz
Czas oczekiwania: Nie mam pojęcia 😛
Sposób zdobycia: E-mail
Dedykacja: Brak

Skomentuj

