#166 Euzebiusz Smolarek WYMARZONY!

skanowanie0050

 

Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam autograf mojego ulubionego polskiego sportowca.

Euzebiusz Smolarek to piłkarz, który błyszczał jeszcze kilka lat temu w reprezentacji. Strzelił pamiętne gole m.in. w zwycięskim meczu z Portugalią, czy też cały grom bramek, które dały nam awans do Euro 2008 pod wodzą Leo Beenhakkera.

Zawsze mam dreszcze, gdy oglądam tego typu filmiki. Niesamowite emocje i radość, gdy przypominam sobie fantastyczne akcje Ebiego w reprezentacji. Heh, aż łezka się w oku kręci 😉

Ebi Smolarek to piłkarz, który błyszczał właśnie w reprezentacji, w najważniejszych momentach pokazywał swoją klasę. Bardzo żałuję, że forma Ebiego spadła i nie znajduje się on już w kadrze Polaków.

Za wszystkie zasługi i wspaniałe emocje, które sprawił Nam – polskim kibicom jestem mu dozgonnie wdzięczna, a ten autograf uważam za wymarzony i dostanie on wyjątkowe miejsce na początku mojego albumu z podpisami sportowców.

 

Oglądaliście mecze Polaków z udziałem Ebiego? Który jego gol uważacie za najładniejszy? 😉

Autograf: Euzebiusz Smolarek
Jak?: Wymiana
Dedykacja: Brak

 

4 thoughts on “#166 Euzebiusz Smolarek WYMARZONY!

Skomentuj

