#161 Autograf – Andrea Petkovic (po raz drugi) – WYMARZONY

skanowanie0044

Witajcie!

Właśnie zdałam sobie sprawę, że na 30 ostatnio prezentowanych przeze mnie autografów tylko 4 z nich należały do pań. Dzisiaj, więc niesamowita odmiana, bo właśnie zaprezentuję autograf kobiety 😉

skanowanie0045

Andrea Petković, bo o Niej mowa to wspaniała niemiecka tenisistka serbskiego pochodzenia.  Ci z Was, którzy od dłuższego czasu czytają mojego bloga doskonale wiedzą, że autograf Andrei w swojej kolekcji już posiadałam (#35 Autograf Andrei Petković) . Niemniej z racji tego, że poprzednie autografy powymieniałam i został mi wówczas tylko 1, postanowiłam ponownie napisać z prośba o podpisy.

skanowanie0046

Wysłałam w styczniu list z prośbą i 3 zdjęciami, a  na początku maja otrzymałam podpisane moje zdjęcia, 2 karty i dodatkowo jeszcze jedno zdjęcie, którego nie wysyłałam. Najwidoczniej wkładając zdjęcia do kopert fanów zawodniczka się pomyliła i zamiast do czyjejś koperty zdjęcie dołączyła do mojej 😉 Fotografia ta przedstawia Andreę tańczącą „Petko Dance” Niestety zdjęcie jest w słabszej jakości, niż te wysyłane przeze mnie.

skanowanie0047 skanowanie0048 skanowanie0049

 

Autograf: Andrea Petković
Czas oczekiwania: ok. 4 miesiące
Sposób zdobycia: Listownie
Dedykacja: Brak

 

3 thoughts on “#161 Autograf – Andrea Petkovic (po raz drugi) – WYMARZONY

Skomentuj

