#140 Autograf – David Suchet (Hercules Poirot)

skanowanie0257

 

Po kilkudniowej przerwie od wstawiania autografów mam dla Was jedną z nowych perełek w mojej kolekcji. Jak głosi strona filmweb jest to „jeden z najbardziej rozpoznawanych aktorów brytyjskich”, z czym trudno się nie zgodzić.

Może część z Was nie zna tego Pana, ale gdybyście się spytali swoich rodziców to pewnie większość z nich od razu by skojarzyła Go sobie z postacią uwielbianego Herculesa Poirot z powieści Agathy Christie.

Do Davida Sucheta wysłałam LOR, SAE i 3 zdjęcia, a około miesiąc później otrzymałam 2 inne podpisane zdjęcia. Są mniejsze od tych wysłanych przeze mnie, lecz równie ładne.

Autograf: David Suchet
Czas oczekiwania: ok. 1 miesiąca
Sposób zdobycia: Listownie
Dedykacja: Brak

skanowanie0256

4 thoughts on “#140 Autograf – David Suchet (Hercules Poirot)

  1. Hej 😉 Mam pytanie dotyczące autografu Sylwii Grzeszczak 🙂 Czy adres który podałaś w którymś tam poście jest jeszcze aktualny? (Warszawa ul Czynszowa 4a/17 03-417)? Chcę wysłać do niej list ale nie wiem czy adres jest jeszcze aktualny 😀 A! I czy jest jakakolwiek szansa że przeczyta cały list i odpiszę??? 😀

  2. A masz zamiar wysłać prośbę o autograf do katy perry??? Ja bym chciała bo ją kocham 💕 ale jakoś niewiem czemu nie umiem się zebrać 😀

Skomentuj

