#133 Autograf Neymara (po raz drugi)

skanowanie0260

Niedawno po raz drugi otrzymałam autograf Neymara. Pierwszy raz zdobyłam Jego podpis drogą elektroniczną –> #100 Autograf Neymara , a tym razem pisałam na adres prywatny.

Wysłałam LOR, SASE oraz 4 zdjęcia. Wszystkie załączone zdjęcia powróciły do mnie podpisane, z czego bardzo się cieszę.

Autograf: Neymar
Czas oczekiwania: 1 miesiąc
Sposób zdobycia: Listownie (adres prywatny)
Dedykacja: Brak

skanowanie0261skanowanie0259  skanowanie0262

14 thoughts on “#133 Autograf Neymara (po raz drugi)

Skomentuj

