#4 Autograf Grzegorza Napieralskiego

Grzegorznapieralski

Dzisiaj po raz pierwsza taka sytuacja- mianowicie w mojej skrzynce znalazły się aż 2 listy z autografami 😉 W tym poście opisze autograf otrzymany od lidera partii SLD- Grzegorza Napieralskiego.

Jest to mój pierwszy autograf, który otrzymałam poprzez prośbę mailową. Jestem jednak drobinkę rozczarowana, gdyż liczyłam, że podpis będzie złożony na zdjęciu, a nie ulotce. Mimo wszystko bardzo się cieszę, gdyż podpis jest na 100% autentyczny i przyszedł nadspodziewanie szybko 😉 .

 

Autograf: Grzegorz Napieralski

E-mail:  grzegorz.napieralski@sejm.pl

Czas oczekiwania: 3 dni (od momentu wysłania e-maila)

Dedykacja: Brak

Ciekawostki: Podpis złożony na ulotce.

Skomentuj

