#54 Autograf Marka Niedźwiedzkiego

skanowanie0077

Ostatnio nie miałam zbyt dużo wolnego czasu i jakoś nie wyszło mi napisanie postu, za co bardzo przepraszam 😉  Kilka dni temu otrzymałam autograf polskiego dziennikarza muzycznego i prezentera Programu III Polskiego Radia Marka Niedźwiedzkiego

Pana Marka na pewno zna przede wszystkim dojrzalsza grupa polskiego społeczeństwa. Jest to postać już kultowa – prowadzący od wielu, wielu lat Listę Przebojów Trójki. Jestem bardzo szczęśliwa, że podpis takiej osoby dołączył do mojej kolekcji 😉

Tym razem możecie się dokładnie przyjrzeć zdjęciu z autografem, gdyż po raz pierwszy nie robiłam zdjęcia, lecz skan 😉 Mam nadzieję, że jakość jest zadowalająca 😉

Autograf: Marek Niedźwiedzki
E-mail: marek.niedzwiecki@polskieradio.pl
Czas oczekiwania: 7 dni
Dedykacja: Tak – Dla Igi
Ciekawostki: Brak

2 myśli w temacie “#54 Autograf Marka Niedźwiedzkiego

Dodaj komentarz